ΘΕΑΤΡΑ

Επιλογή θεάτρου

1.Σταυρουλάκης Νίκος. 2. Βαρβερακης Κωστής Στ. 3. Κοσμαδακη Αφροδίτη. 4. Κοσμαδακης Σπύρος. 5. Μπαλασακης Δημήτρης. 6. Μπαλασακη Ρένα. 7. Σπινθουρακη Εύα. 8. Μαστραντωνακη Λιλή. 9. Δερμιτζάκης Γιώργης Ι 10. Παναγιωτάκη Κατερίνα. 11. Παυλάκη Πέλλα. 12. Κοσμαδακης Γιώργης. 13. Δερμιτζάκης Ανδρέας 14 . Συμεουδακης Γιώργης. 15. Περάκης Κωστής. 16. Καλογιαννακης Κώστας. 17. Γεργιανακης Νίκος. Τα παιδιά είναι η Καλαϊτζάκη Κατερίνα και ο Μαργαριτσανακης Νίκος

Το 1983  αποφάσισαν να παρουσιάσουν ένα έργο του Ορφανού  με με τίτλο «Καλά ξετέλα». Σε σκηνοθεσία του Καλογιαννάκη. Ήταν ηθογραφία με εύρωστο λόγο στην ντόπιαλαλιά, πλημμυρισμένη από το λαϊκό χρώμα, και τη σατιρική διάθεση.

Στο θρίαμβο αυτό συνετέλεσαν τα μέγιστα οι ηθοποιοί, τους οποίους ο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ  δεν είχε αφήσει ούτε ν’ ανασάνουν στις πρόβες. Δίδασκε ο άνθρωπος αυτός από κάθε τομέα δράσης του ήθος και υπευθυνότητα σε όλους με τους οποίους συνεργαζόταν. «Όλοι οι ερμηνευτές του έργου κατέβαλαν φιλότιμες προσπάθειες και πέτυχαν να ανταποκριθούν στους ρόλους τους.

Ιδιαίτερα όμως: Τον Αρχοντογιάννη, τον τύπο του λεβεντάνθρωπου μεγαλονοικοκύρη της ορεινής Κρήτης «που πατεί γερά στην παράδοση» τον απόδωσε ο Γιώργος Ι. Δερμιτζάκης τέλεια. Φυσικότατος και πειστικός, έδωσε έναν εξαίρετο Αρχοντογιάννη.

Ο Γιάννης Ε. Περάκης   σαν Ανεμογιακουμής είχε μπει στο πετσί του ρόλου του. Κυριαρχούσε στη σκηνή και αλώνιζε. Αυτοσχεδίαζε κάποιες φορές, αυτή την εντύπωση έδινε κατά τρόπο όμως θεμιτό. Ήταν και μαντιναδολόγος δεινός ο Ανεμογιακουμής.

Η Αφροδίτη Κοσμαδάκη ήταν μια πολύ πειστική «Λαμπρινή». Ότι έπρεπε στο ρόλο του άβγαλτου, δειλού, σεμνού κοριτσιού με τον ίσκιο της πλατωνικής ερωτικής μελαγχολίας στα μάτια και την έκφραση της έγνοιας και του φόβου μη μαθευτεί τι μεγάλο μυστικό και κουβεδιαστεί στο χωριό.

Η Ελένη Μαστραντωνάκη ( Λιλή ) έπαιξε με άνεση το ρόλο της μάνας της νύφης. Πολύ ικανοποιητική υποκριτικά στις ψυχικές της μεταπτώσεις.  Η Ρένα Συμεουδάκη κράτησε πολύ καλά το ρόλο της μάνας του γαμπρού. Και ο Σπύρος Κοσμαδάκης έπαιξε με θέρμη κι ειλικρίνεια το ρόλο του ερωτευμένου υποψήφιου γαμπρού.

Και ο γραφικός μάγερας Ανδρέας Δερμιτζάκης ξεχώρισε στη «σούστα».

Κάναμε πάλι μια μικρή αναφορά σε δράση που άφησε εποχή στην καλλιτεχνική ζωή του τόπου, που ευχόμαστε σε κάθε της μορφή και δράση, όσο περνά ο καιρός, με ή χωρίς ενίσχυση, να έχει πάντα Καλά ξέτελα.

Επιλογή θεάτρου